آنچه در این مطلب میخوانید
کلیک ارگانیک چیست؟
کلیک ارگانیک، شما هم شنیدهاید کلیک ارگانیک چیست. به طور کلی به کلیکهایی که از طریق کاربران واقعی در گوگل و یا سایر موتورهای جستجو بر روی سایت شما میشود. را کلیک ارگانیک میگویند. در واقع کلیک ارگانیک یعنی اینکه شما برای سایتتان کلیک یا بازدید کننده غیر واقعی نخریده باشید. و بازدیدهای واقعی دریافت کنید. اما چطور میشه بازدید واقعی داشت؟ یا چطور میشه. بازدیدهای کمی که دارید. را زیاد کنید؟ ما در مجموعه آکادمی این سافت قصد داریم. شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم با ما همراه باشید.
روشهای افزایش کلیک ارگانیک
افزایش کلیک ارگانیک با عنوان سئو
عنوان سئو خوب بنویسید! برای افزایش کلیک باید عنوان سئو شما جذاب باشد. اگر عنوان سئو شما کاربر پسند نباشد. نمیتوانید توجه کاربران را جلب کنید. عنوان سئو را میتوانید با بررسی عنوان سایتها در صفحه سرچ گوگل متوجه شوید. شما میتوانید. برای جذاب کردن عنوان سئو از نمادها، علامتها و کاراکترهای مختلفی استفاده کنید. برای افزایش کلیک ارگانیک عنوان سئو خیلی مهم است.
البته لازم به ذکر است. در تعیین عنوان سئو به کوتاه بودن عنوان و البته جامع بودن آن دقت کنید. زیرا شما نمیتوانید در چند سطر برای مشتری توضیح دهید. بلکه باید به صورت کاملا خلاصه و فقط در چند کلمه، مطلب را توضیح دهید. همیشه در عنوانها به کلماتی مانند کلمات توصیفی دقت کنید. چون میتوانید با استفاده از کلمات توصیفی. مانند: عالی، فوق العاده یا شگفت انگیز توجه مخاطب را جلب کنید.
همچنین شما میتوانید در عنوان خود از اعداد یا تاریخ استفاده کنید. مثل: 10 نکته مهم … یا جدیدترین مدل 1401 نمونههای خوبی برای این موضوع هستند. اگر متن شما پرسشی است کلیک ارگانیک. میتوانید از کلماتی مانند: چرا و چگونه استفاده کنید. این کلمات نیز بسیار جلب توجه میکنند. اگر برای محصولات یا فروش محصول خود مطلبی مینویسید. میتوانید با استفاده از کلماتی مانند: ارزان، تخفیفی، ارسال رایگان و غیره استفاده کنید.
توضیحات متا حرفهای بنویسید!
توضیحات متا مهم است؟ بله قطعا یک کاربر بعد از دیدن عنوان سئو سایت در گوگل. با خواندن متن توضیحات متا که در پایین عنوان سئو نوشته شده تصمیم میگیرد. که روی این سایت کلیک کند. یانه! همچنین خیلی از افراد در سرچ حرفهای شدهاند. و با خواندن دقیق توضیحات متا است. که تصمیم میگیرند. که این سایت خوب است یانه. بهترین کار قبل از نوشتن توضیحات متا این است. که ابتدا نوشته خود را در گوگل سرچ کنید. تا ببینید رقبا شما چه توضیحات متا نوشتهاند.
اگر شما توضیحات متا را وارد نکنید. گوگل به صورت اتوماتیک بخشی از مطلب را نشان میدهد. که ممکن است این قسمت مبهم باشد. و یا جذاب نباشد که کاربر را جذب کند. پس بهترین راه نوشتن توضیحات متا است. برای نوشتن توضیحات متا حتما دقت کنید که در توضیحات متا از محتوا استفاده کنید. نه از کلمات کلیدی! همچنین لازم به ذکر است. در نوشتن توضیحات متا هم مانند عنوان سئو نمیتوانید طولانی بنویسید. بلکه میتوانید حداقل 100 کارکتر و حداکثر 160 کارکتر بنویسید.
اما از نظر سئو توصیه آکادمی این سافت به شما نوشتن 120 تا 140 کارکتر در توضیحات متا است. زیرا اگر کمتر باشد. از نظر گوگل معتبر نیست. و اگر بیشتر باشد در کادر سرچ گوگل نمایش ندارد. در نوشتن توضیحات متا کاربران را کنجکاو کنید. و اصلا متن اصلی را ننویسید. بلکه با اشارههایی به اصل محتوا کاربر را حریص کنید کلیک ارگانیک.
2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید
[…] کنندگان به سایت شما، استفاده از کلیک ارگانیک است. کلیک ارگانیک یعنی بازدید کنندگانی که با کلیک بر روی لینک سایت شما در […]
[…] کلیک ارگانیک […]